Tuesday, April 18, 2006

Miks LHV II pensionisambal nii vähe kliente on...

Eile juhtus minuga üks huvitav asi. Nimelt läksin Tartu Annelinna Hansapanga kontorisse oma uut HNSPSKi noortekaarti kätte saama. Muidugi on veidi kummaline ka see, et mulle oli neid kaarte tehtud 2 tükki, milledest see, mida mul tegelikult vaja oli, ei olnud veel valmis ja teine mis oli valmis, ei olnud tegelikult vajalik. Aga see selleks. Nali tuli alles siis, kui hakkasin juba oma asju boksis kokku panema ja lahkuma. Nimelt küsis venerahvusest tellerineiu mult mureliku näoga, et kas ma ikka tean, et mul on pensioni II sammas LHVsse tehtud. Vastasin, et tean ikka, mille peale tuli murelik-kaval naeratus ja küsimus: "Aga kuidas te sinna sattusite, kas ise tahtsite või meelitati mingi kampaaniaga?" Noh, olles kristalselt aus, tegime Mariaga selle otsuse LHV kasuks eelkõige selle pärast, et olime plaaninud endale DVD mängijat osta ja LHV andis seda just liitujatele tasuta. Pealegi, minu II sambasse raha eriti ei laeku niikuinii (töötu nagu ma olen). Ütlesingi siis, et noh, kampaania korras ikka. Neiu krimpsutas nägu ja ütles, et eks ma ise tea, aga eks ma ju võin Äripäevast lugeda kuidas asjad nende fondidega on. Et eks see tootlus käib üles-alla, kuid Hansapangal on kindlasti kõige parem fond. Siis teatas ta veel mulle, et kuna praegu on seal sambas ainult 500 krooni, pole põhjust muretseda, aga et kui kunagi peaksin tööle minema, tuleks kindlasti sammas ümber tõsta.

Miks ma sellest kirjutan? Lihtsalt ei suuda kuidagi ette kujutada, kuidas LHV sugune väikepank suudab hansaühise massilise ajupesu vastu saada... ilmselt ainult DVD mängijatega.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home