Wednesday, November 28, 2007

Enesearendamine päev 2

Eile õhtul oli siis kindel plaan, et ka täna tuleb õigel ajal üles ärgata ja metsa kõndima minna. Ja ma teadsin juba ette ka, et kui kell hommikul helisema hakkab, siis tegelikult mul mingit isu voodist välja minna ei ole. Aga teadmine, et ma pean oma päevast blogisse ülevaate panema, sundis ka täna kohe kiirelt voodist välja hüppama ja õue minema. Täna võtsin kaasa ka paar head muusikapala, mis kõndimise ajal keskenduda aitaks. Väljas oli selline jõuluilm, et tuju läks juba iseenesest heaks. Lisaks sellised muusikapalad, millega mul seondus minevikust ka mingi emotsioon. Ühesõnaga oli täna see powerwalk palju mõnusam kui eile ja 20 minuti asemel olin metsas 30 minutit. Mida siis see powerwalk kujutab:

1. Tuleb kõndida suhteliselt kiires tempos, hingates rütmis 4 korda läbi nina sisse ja 4 korda suukaudu välja

2. Esimese kolmandiku ajast tuleks keskenduda asjadele, mille üle elus tänulik oled: oma keha, elujõud, armsamad, vanemad, sõbrad, hetked minevikust jne

3. Teise kolmandiku ajast tuleks keskenduda asjadele, mida sa tahad saavutada: suhted, rahaline pool, puhkused, unistused jne.

3. Kolmandal kolmandikul tuleks keskenduda tänasele päevale:
mis sa tahad saavutada, mis plaanis on, kuidas tahad ennast päeva lõpus tunda.

Lisaboonusena võib kasutada self-talk'i: I love my life!

Nagu ka Roman (kes tuli just Vipassana laagrist) avastas, panin tähele, et millegile keskendumine on VÄGA raske. Tavaliselt kippus mõte ringi hüppama, kuid mulle tundus, et muusika pigem aitab keskenduda.

Homme jälle!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home