Friday, August 10, 2012

Miks mulle meeldivad dividendiaktsiad rohkem kui üürikorterid

Eks elus on ikka nii, et kui ühel läheb hästi, siis teisel kisub vähe viltu. See on ka põhjus, miks peaks investeerima erinevatesse varaklassidesse. Kui börsilanguse ajal tõi naeratuse näole teadmine, et minu üürikorter toodab mulle sõltumata majanduslangusest iga kuu 250 eurot rahavoogu, siis täna oli see päev, kus ma mõtlen, et miks kurat üldse keegi viitsib üürikorteritega jamada.

Nimelt sain ma e-maili ühelt oma üürnikult, kus olid pildid köögis toimunud uputusest, mädanevast kipsplaadist ja mitte töötavast pliidist. Ja ma ise istun homme hommikul kell 8 lennuki peale, et USAsse lennata. Pärast tunniajalist paanikalahendamist hakkasin ma mõtlema, et Tallinna Vesi mulle küll ei helista, et kusagil on mingi jama ja uputab. Ma arvan, et keegi seal isegi ei tea ega hooli, et ma olen suuruselt 57. aktsionär ja minuga peab iga aasta dividendi jagama. Meie ainuke kokkupuude on korra aastas laekuv dividend ja tasuta võileivad aktsionäride koosolekul. Vot see on passiivne sissetulek!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home