Tuesday, December 20, 2011

Silmad lõigatud ja 100 goal listiga algus tehtud!

Leguari KickOffil tegime sellist harjutust, et üritasime kirja panna 100 asja, mida tahaks elu (või ka lähema tuleviku) jooksul ära teha ja saavutada. Mulle endale läks see harjutus nii hinge, et hakkasin netis veidi otsima, kas keegi veel millegi sellisega tegelenud on. Ja leidsin ägeda saidi Ian Usherist, kes üritas 100 nädala jooksul saavutada 100 eesmärki. Ja saavutas vist 93 kui ma ei eksi! Ostisn kohe Amazonist tema e-raamatu ja lugesin selle õhinal läbi. Motivatsioon missugune! Aga nagu ma koolitusel lubasin, siis piisab 100 eesmärgi kirja panemisest, et huvitavad ja müstilised asjad juhtuma hakkaksid (seda tuntakse ka kui külgetõmbeseadus). Nimelt potsatas mulle meilboxi KSA silmakeskuse pakkumine, et kui 24 tunni jooksul aeg bookida, siis on muidu 20 euri maksev esmane ülevaatus tasuta. Kuna minu 100 eesmärgi listis oli #53 "Silmad ära lõigata", siis sellest alest piisas, et mind üle buying line saada. Edasine läks lihtsalt: kui olin ülevaatusel ära käinud, siis sulgeti seal osavalt tehing ära ja 12. detsember läksin laseri alla. Seejärel nädal aega taastumist ja nüüd on 75% nägemisest käes. Ja juba on väga äge! Järgmiseks eesmärgiks siis Tartu Maraton ja 90!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home