Sunday, January 08, 2006

Pagas käes ja Atlantas

Kell on 23.50 ja tegevus toimub Atlantas Super 8 toas number 211. Kiire pilk lähiminevikku - oma pagasi sain 2 päeva hiljem kätte. Kuigi üldiselt oli halb kogemus, pean tunnistama, et www.delta.com/baggage on siiski päris mugav ja täpne süsteem. Aga aitab sellest!

GRS või siis Great Recruiters Seminar oli veel tuusam kui alguses arvasin. Esinejad olid superstaarid ja ma tunnen, et selles äris on veel ikka palju-palju õppida. Üks suvaline mõte siia juurde - lennukist võtsin kaasa kaubakataloogi, kus umbes 150 lehel pakutakse kõige erinevamaid ja haigemaid leiutisi nagu näiteks sigarikarp, mis hoiab sobivat niiskust või videot näitav hambaari. Nashville hotellis telekat vaadates leidsin aga sama pakkumise, mis oli ka ajakirjas ja mis ilmselt on üks ameerikalikumaid tooteid, mida ma olen iial näinud - lemmikloomade trepp. Tegemist on sellise väikese pehme riidega kaetud trepikesega, mis aitab "overweight" koerakesel "overweight" peremehe või -naise voodisse ronida, nii et ei koer ega omanik liigset kalorit kulutama ei peaks. Sick!

Mis ma Atlantas teen? Oleme teel VIP tripile Mehikosse, täpsemalt Cancuni. Renisime Atlantast 7 kohalise vani ja pärast kiiret külastust Circuit Citysse sain esmakordselt autos DVD vaatamise kogemuse. Vaesed lapsevanemad! Taga on küll tore vaadata, kuid vaene ema läheb küll peagi multikate soundtrackist hulluks ;)

Mis veel... ahjaa, USA börsidel kestab vinge tõus ja ka minu portfell on ca. 10% 3 päevaga ülespoole kerkinud. Kahju, oleks saanud odavamalt osta ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home