Wednesday, January 04, 2006

Ilma pagasita v66ras linnas

Nii, kell on 18.48 ja olen l6puks j6udnud Nashville. Paraku ei ole seda veel mitte teinud minu reisipagas (ka T6nu oma mitte). P2ev m88dus lennukites ja l6puks Nashville j6udes Delta t2diga vaieldes. USAle on nii omane see, et k6ik teevad n2o, nagu nad teaksid, millest r22givad, kuigi tegelikult pole neil enamasti aimugi. N2ide? JFKs 8eldi mulle kaks korda, et minu pagas lendas juba ees 2ra Nashville ja mul pole vaja selle p2rast muretseda. J2rgmisel p2eval Nashvilles aga 8eldakse mulle, et "it is not possible, this is illegal!". Usu siis kedagi?

Eniveis, kui kohale j6udsime, olime m6lemad T6nuga nagu parajad bummid, alates 30. detsembrist pole korralikult ennast v2lja maganud, r22kimata voodis magamisest. 6nneks sain Kertu k2est kiire kyydi K-Marti ja investeerisin 40 USD oma uude outfitti. V2hemalt on puhtad sokid ja korralik triiks2rk, mitte EasyJeti fliis :) Kui Southwesternisse j6udsime, siis algul ei tundnud isegi meie president Jerry 2ra, kellega oli tegu, nii bummid olime... SW andis igale employeele 30 USD 6htus88girahaks ja hotell on ka korralik. Nyyd l2hengi magama 2ra. USAkad l2hevad downtowni mingit t2htsat jalgpallim2ngu vaatama aga ma eelistan t2na voodit! Ahjaa, tuba jagan Telliga ja 88sel saabub Pelegrimas ka. Ja veel, see USA klaver ikka succib t2iega!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home